Ayshien Ayshien
1102
BLOG

Przebudzenie Polskiej Atlantydy

Ayshien Ayshien Rozmaitości Obserwuj notkę 15

 

Czy widoczna na obrazku para hinduskich Nagów nie przypomina przypadkiem polskiej Syrenki?

W mitologii hinduskiej Naga/Nagowie to boskie istoty zamieszkujące świat podziemi (Patala), oraz wodnych głębin. Potrafią przyjmować formę całkowicie ludzką. Wiele starożytnych dynastii wywodziło swoje pochodzenie od związku jakiegoś herosa z nagini (naga płci żenskiej). Jednak niekoniecznie musiał być to heros, ponieważ istnieją na świecie legendy mówiące o tym, że np. istota boska płci żeńskiej wiązała się ze zwykłym śmiertelnikiem, np rybakiem, czyli  tak jak ma to miejsce właśnie  w przypadku Warsa i Sawy (z ich związku narodziła się obecna stolica Polski - WARSZAWA).

To nie przypadek, że w herbie polskiej stolicy mamy wlaśnie syrenkę i nie przypadek, że niemal identyczne legendy jak ta o syrence warszawskiej, czy Królowej Bałtyku - Juracie można usłyszeć w innych miejscach świata, np. w odległej Japoni..

Uważam, że to nasze wspólne atlantydzkie dziedzictwo. Sądzę, że pozostałości cywilizacji atlantydzkiej można odnaleźć także tutaj.. w Polsce.. a przede wszystkim w nas samych!

przebudzenie polskiej atlantydy

Na herby polskich miast zwróciłam uwagę już jako dziecko, bo już wtedy wydały mi się dość dziwaczne, tajemnicze.. zwłaszcza niektóre.. np. GRYFY.. Zaczęłam się więc zastanawiać nad ich symboliką..

W chwili obecnej ten temat znów się we mnie przebudził, a spoglądając na warszawską syrenkę zadałam sobie następujace pytanie:

Komu tak naprawdę oddają cześć Polacy? 

 

 

Wężowej Bogini?

 

- na obrazku artystyczna wersja herbu Warszawy zamieszczona w 1900 roku w Tygodniku Ilustrowanym

 

 

Ayshien
O mnie Ayshien

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości