Ayshien Ayshien
5082
BLOG

Motylek Nieskończoności

Ayshien Ayshien Rozmaitości Obserwuj notkę 30

Pewien obrazek w ostatniej notce Margo mocno skojarzył mi się z pewnym symbolem, który ujrzałam w trakcie pewnej medytacji i który nazwałam Motylkiem Nieskończoności.. Wspominałam o tym w notce Mukiego.. Pisałam wtedy:

29.11.2010 16:38
 
@Muki
 
a ostatnio w czasie medytacji... wylonil sie inny ciekawy symbol.. oddajacy pewien wzorzec energetyczny.. wyglada jak motylek nieskonczonosci.. takie polaczenie znaku nieskonczonosci <><> z celtycka TRISTELE.. uslyszalam, ze to jakis wzorzec atlantydzki, ale dojde do tego wraz z odnalezieniem pewnych kluczy w moich pamietnikach z dziecinstwa... tych symboli wylaniajacych sie bardzo czesto samoistnie z mojego wnetrza jest znacznie wiecej.. fascynuja mnie, inspiruja i pociagaja wraz z soba.. do miejsca ich poczatku? mojego poczatku???
***
 
Ciekawe, że akurat dzisiaj zwróciłam uwagę na ten symbol.. po tym jak zaraz po przebudzeniu się moje myśli zaczęły krążyć wokół Acklins.... Przy tej okazji przypomniał mi się też inny temat dotyczący nieskończoności:
 

rzecz jasna... nie skończony...

cdn...

 

Ayshien
O mnie Ayshien

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości